برگزاری کارگاه پروژه نویسی ویژه کارکنان بهزیستی استان

به گزارش روابط عمومی، کارگاه دو روزه مصوب ویژه کارکنان بهزیستی استان و مراکز غیر دولتی توسط حوزه معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان در سالن آموزشی بهزیستی برگزار گردید.

در این کارگاه  آموزشی که با حضور کارشناسان حوزه های پیشگیری و اجتماعی و نیز تسهیلگران برگزار شد پروین معاون امور توسعه  بهزیستی استان ضمن تاکید بر اینکه کلیه طرح ها  باید در قالب پروژه و بر اساس  موضوعات خواسته شده تدوین و طراحی گردد برضرورت شرکت کلیه کارشناسان و نیز تسهیلگران در استفاده بهینه از دروه های آموزشی تاکید کرد.

پروین با اظهار بر اینکه طرح های و برنامه های دفاتر باید در قالب پروژه طراحی کرد ضمن  اشاره به برنامه های در حال اجرای سازمان اجرای دوره های مصوب از جمله پرژه نویسی را برای کلیه کارکنان الزامی دانسته و بر اهمیت حضور کارکنان مبنی بر استفاده بهینه از چنین دوره های تاکید کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: دریافت هرگونه اعتبارات از سازمان برنامه و بدجه مستلزم طراحی یک پروژه قوی و توانمند در خصوص جذب اعتبار می باشد لذا لازم است کلیه مخاطبین با علاقه خاص نسبت به طراحی، تدوین و اجرای به موقع پروژه تمام تلاش خود را مد نظر قرار دهند.

گفتنی است دوره پروژه نویسی به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت بصورت حضوری و نیز در بستر اسکاری روم قابل استفاده کلیه کارشناسان و تسهیلگران مراکز غیر دولتی قابل دسترسی می باشد.

کد خبر 103468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد