دعوت بهزیستی استان زنجان از عموم مردم، کارکنان و جامعه هدف جهت حضور در انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

بهزیستی استان زنجان به مناسبت  11  اسفند «روز تجلی اراده ملی» اطلاعیه ای صادر کرد، متن پیام چنین است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم. سرنوشت ما به عنوان یک ملت چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سالهای متمادی زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. از این رو استفاده از این حق مدنی برای بازتاب صدای مطالبات جمعی یک ملت اهمیتی مضاعف دارد.

مجلس قوی برخاسته از مشارکت حداکثری به شکل گیری ایران قوی کمک می کند.با عنایت به جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی در نظام سیاسی ایران که عصاره ملت نام گرفته است برما مسلم است که حضور پرشکوه ملت ایران پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده بلوغ سیاسی ملت بزرگ ایران و ارتقای موقعیت و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی وهمچنین مایه عزت و آبروی بین المللی کشور و تحکیم امنیت و آرامش پایدار است.

لذا بهزیستی استان زنجان و جامعه هدف این اداره، علی الخصوص افراد دارای معلولیت، اقشار آسیب پذیر، زنان سرپرست خانوار و...به عنوان "شهروندان درجه یک " به تبعیت از فرامین رهبری در انتخابات مجلس شورای اسلامی  و خبرگان همگام با اقشار و آحاد مختلف ملت رشید، هوشمند و انقلابی ایران اسلامی با حضور باشکوه خود بار دیگر اقتدار ایران سربلند اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده نظام اسلامی کشیده و با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی، اقتدار، آمادگی، اتحاد، همدلی، ولایت‌پذیری و بصیرت‌شان را ثابت کرده و حافظ راستین و مستحکم آرمان‌های والای امام راحل(ره)، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در میعادگاه 11 اسفند ماه خواهند بود.

روابط عمومی بهزیستی استان زنجان

کد خبر 103381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد