۱۵ شعبه اخذ رای مناسب سازی شده ویژه معلولان، سالمندان و جانبازان در ایلام تعیین شد

مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به در پیش بودن انتخابات جمعه ۱۱اسفندماه همزمان با سراسر کشور در این استان گفت: برای رفاه حال افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان ۱۵شعبه اخذ رای مناسب سازی شده در تمامی شهرستان های استان تعیین شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، "حسین نورعلیوند" با اعلام این خبر افزود: در این زمینه با هماهنگی انجام گرفته با فرمانداری شهرستان های استان، شعب اخذ رای مناسب سازی شده پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف سهولت زمینه حضور افراد دارای معلولیت، سالمند، جانباز و سایر افرادی که برای حضور در شعب انتخابات مشکل تردد دارند انجام شده و همه فضاهای پیش بینی شده مناسب سازی شده بدون مانع و یا دارای رمپ هستند.

مدیرکل بهزیستی ایلام با بیان اینکه این اداره کل نیز به عنوان شعبه اخذ رای مناسب سازی مرکز استان تعیین شده، گفت: در مابقی شهرستان های استان حداقل یک شعبه اخذ رای مناسب سازی شده ویژه افراد دارای معلولیت و سالمند و جانباز پیش بینی شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

استان ایلام بیش از ۱۷هزار فرد دارای معلولیت، حدود ۵۰ هزار سالمند و  بیش از ۱۲هزار جانباز دارد.

کد خبر 103293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد