پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان البرز بمناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز طی پیامی فرارسیدن سالروز ولادت‌ با سعادت حضرت بقیّة الله الاعظم ،نیمه شعبان و هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بی گمان نامگذاری سالروزخجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت،ستاره سپهر ولایت،عدل گستر گیتی حضرت مهدی موعود (عج) ابرمردی که انسانیت،ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پایبوسی قدمش لحظه شماری می‌کند، به عنوان هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) ،بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار این بزرگمردان در حفاظت از کیان و ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

سربازان گمنام امام زمان(عج) با مجاهدتی خاموش رسالت شغلی خویش را به انجام می رسانند و امنیت پایدار و گسترده کشور عزیزمان ثمره بی ادعایی و پاکبازی فرزندان رشید حضرت امام خمینی( ره) و یاوران مخلص رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظلّه العالی) است.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) ،از ایثار مخلصانه این عزیزان در سنگر تأمین امنیت و آرامش جامعه صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

امید است با عنایات ویژه حضرت ولی‌عصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) و اجرای سیاست‌های دولت مردمی همواره در برقراری نظم و امنیت در کشور سلامت و موفق باشید.

وجیهه محمدی فلاح
مدیرکل بهزیستی استان البرز

کد خبر 103096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد