پیام تبریک مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عج )

دکتر فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی استان مازندران در پیامی نیمه شعبان، ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) وهفته بزرگداشت سربازان گمنام صاحب الزمان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم‏

"اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّی تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"
نیمه شعبان، طلوع سپیده صبح انتظار، روز امید بشریت و ولادت مخزن سر کردگار است.
روزی که پیام مهربانی و مودت و دوستی در سایه ولادت امید مستضعفان و عدالت گستر جهان طنین انداز شد. این مناسبت به برکت وجود حضرت صاحب الزمان (عج) در آسمان هدایت زمینیان یکی از خجسته ترین و پربرکت ترین اعیاد مسلمانان است .
بدون تردید ولادت با سعادت پیام آور صلح و آرامش، حافظ امنیت و سلامت آزادیخواهان و امیدی که همواره جامعه را از گزند دشمنان محافظت نموده، به نیکویی روزی برای گرامیداشت مقام"سربازان گمنام امام زمان (عج) " تعیین شده که مؤیّد توجه ویژه به جایگاه حساس، کلیدی و راهبردی وزارت محترم اطلاعات در پاسداری از کیان ایران اسلامی و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و نشانگر احترام به رادمردانی است که فداکارانه، همه هجمه‌های پیچیده و نقشه‌های خطرناک دشمنان قسم خورده نظام و ملت سرافراز ایران اسلامی را خنثی نموده، و بی نام و نشان ارمغان آور امنیت و آرامش هستند.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی مازندران، فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت وهفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به همه ی عاشقان و شیفتگان ولایت و امامت، جامعه هدف عزیز بهزیستی مازندران و همکاران گرانقدر در بهزیستی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، تعجیل در ظهور آن حضرت را مسالت می نمایم .
دکتر فریبا بریمانی
مدیرکل بهزیستی استان مازندران

کد خبر 103049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد