پیام تقدیر و تشکر مدیرکل بهزیستی مازندران از حضور حماسی خانواده بزرگ بهزیستی استان در راهپیمایی ۲۲بهمن

 

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در پیامی از حضور حماسی خانواده بزرگ بهزیستی مازندران و کارکنان خدوم بهزیستی استان در راهپیمایی ۲۲بهمن تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ وَ رَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا فَسَبِّـحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ ۚ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا (سوره نصر)

حمد و سپاس بیکران، خدای بی‌همتا را که بر ما منت نهاد و نعمت بی بدیل انقلاب اسلامی را بر ما ارزانی داشت تا پرچم باشکوه و عزتمند حاکمیت «الله» را بر بلندای نهضت‌های مردمی جهان به اهتزاز در آوریم.

حقیقتا حضور حماسی و پر برکت جامعه هدف عزیز بهزیستی مازندران و کارکنان خدوم بهزیستی استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مایه مباهات و ستودنی بود.

خانواده بزرگ بهزیستی مازندران هم صدا و همپای مردم دیار علویان و ملت شریف ایران و با حضور خود در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن باشکوه ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل، شهدای گرانقدر این سرزمین و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم که از کارکنان باشرافت و جامعه هدف گرانقدر استان که با حضور در راهپیمایی عظیم و باشکوه بار دیگر حماسه خلق نمودند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و سربلندی ایران عزیز و موفقیت و سرافرازی همگان را از خداوند منان مسالت می نمایم.

دکتر فریبا بریمانی 

مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 102168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد