پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان بمناسبت ۲۲ بهمن

محسن توحیدی مقدم با صدور پیامی فرلرسیدن ۲۲ بهمن را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

محسن توحیدی مقدم در پیامی ۲۲ بهمن ماه، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت. 

متن پیام به این شرح است:

ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی چهل وپنجمین فجر پیروزی انقلابی اسلامی را جشن می گیرند، انقلابی که با خون هزاران شهید امروز به اقتدار و عزت رسیده است.

۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ یک روز تاریخی و سرنوشت‌ساز برای مردم ایران بوده و این روز تاریخ‌ساز نباید به فراموشی سپرده شود.

 انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌ها در دنیا است چرا که توانسته است در طول ۴۵ سال از دستاوردها و آرمان‌های خود در برابر انبوهی از هجمه‌ها و فتنه های دشمنان صیانت کند. 

۲۲بهمن ماه، روز خروش ملتی است که سرود رهایی از باطل و ظلم را به رهبری امام راحل سر دادند وپیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است. 

باید گفت که بزرگ ترین حامیان انقلاب اسلامی، ملت سرافراز ایران و مستضعفان جهان بوده اند و ما باید امروز قدر این ایستادگی و اقتدار را بدانیم. 

راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ای به یاوه گوی های دشمنان انقلاب اسلامی ایران است و باید باشکوه و با صلابت برگزار شود. 

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، از همه آحاد مردم و به خصوص کارکنان اداره کل بهزیستی و گروههای هدف بهزیستی خراسان شمالی دعوت می کنم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن که بیانگر وفاداری پایدار آنها به انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و آرمان های بلند ملت ایران است حضور داشته و تداوم بخش مسیر پرافتخار پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باشند و با حضور باشکوه خود دشمنان را نا امید بکنند.

کد خبر 102143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد