دیّر| دیدار و تجلیل سرپرست اداره بهزیستی  و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیّر با روشندل حافظ کل قرآن کریم

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، سیرانوش دارایی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دیّر با همراهی سید محمدجواد جعفری رئیس اداره تبلیغات اسلامی با نابینای روشندل و حافظ کل قرآن کریم دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان دیّر، در این دیدار سیرانوش دارایی سرپرست بهزیستی شهرستان دیّر اظهار کرد: هدف از دیدار با روشندل این است که اعلام شود روشندلان در جامعه نباید احساس تنهایی و انزوا کنند.

سرپرست بهزیستی با بیان اینکه نابینایان نه از روی ترحم بلکه از روی عشق باید در جامعه دیده شوند بیان کرد: مشاغل مناسبت با وضعیت جسمانی نابینایان باید در جامعه شناسایی شده و روشندلان برای استقلال و خودکفایی بیشتر به آنطرف سوق داده شوند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام سید محمد جواد جعفری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن تقدیر از فعالیت قرآنی فاخر این خواهر روشندل، تاثیر تلاوت و تدبر در کلام الله مجید در حیات بشر را امری معجزه گونه دانست و گفت: این تلاش در راستای حفظ کل قرآن کریم بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

جعفری ادامه داد: اگر خداوند متعال بنا به حکمتی عضوی از اعضای بدن انسان را می گیرد اما بنا به همان حکمت اراده قوی را در وی نهادینه و بارور می سازد که خانم بحرینی نمونه‌ای از افرادی است که با کشف نبوغ استعداد و آن اراده توانسته در بارورسازی استعداد، تلاش کرده و خود را در جامعه به عنوان یک فرد دارای معلولیت ولی موفق، موثر و با اراده معرفی کند.

شایان ذکر است : خانم کریمه بحرینی حافظ قرآن که از ناحیه دو چشم نابیناست، چند سالی است که به آموزش و تدریس قرآن مشغول است.

کد خبر 102003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد