بیانیه مدیرکل بهزیستی مازندران در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن

 دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از آحاد مردم عزیز، کارکنان و خانواده بزرگ بهزیستی استان مازندران خواست تا با شرکت یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشأن حضرت امام خمینی «ره» و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین می‌باشد.

نهضت امام خمینی ره به عنوان یک تجربه نوین، سرآغاز بیداری در برابر ستمگران و موجب قطع ید استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تجاوزکار از ایران اسلامی بوده است؛ انقلاب اسلامی ایران، فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه‌ای تازه از حکومت دینی توأم با ارزش‌هایی مانند عدالت، استقلال و آزادی را به بشریت عرضه نمود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تکریم روح بلند بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، ایام فرخنده دهه فجر را تبریک عرض نموده و اطمینان دارم که آحاد مردم عزیز کشورمان با قدم‌های استوار و شرکت یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر نشان خواهند داد فداکارانه و با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی بر عهد و پیمان خود با شهدای والامقام و امام راحل ره وفادار بوده و در هیچ شرایطی در برابر زورگویان عالم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن دست نخواهند کشید.

کارکنان و خانواده بزرگ بهزیستی استان مازندران نیز همراه، همدل و هم زبان با ملت شریف ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت می کنند و ندای عزت، سربلندی، وحدت، مقاومت و مبارزه با دشمنان اسلام و ایران را سر خواهند داد. 

این جشن بی بدیل بر همگان خجسته باد . 

دکتر فریبا بریمانی

 مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 101978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد