دیدار مدیر کل بهزیستی البرز با نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان نظرآباد

امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه "وجیهه محمدی فلاح" مدیر کل بهزیستی البرز با حضور در شهرستان نظرآباد با نائب رئیس شورای اسلامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این دیدار "آزاد فلاح" نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان نظرآباد ضمن خداقوت و خسته نباشید به همه پرسنل فداکار و خدمتگزار سازمان بهزیستی، تلاش‌های پرسنل این اداره را در مسیر یاری رساندن به افراد دارای معلولیت، تحسین کرد.

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز در این دیدار اظهار داشت:تعاملات شورای شهر با بهزیستی شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی قابل تقدیر است.

وی گفت: استان البرز در بحث مناسب سازی اماکن عمومی برای برای افراد کم توان جسمی جای کار بسیار دارد و یکی از مطالبات جدّی ما در حال حاضر می باشد زیرا افراد دارای معلولیت،جانبازان و سالمندان از لحاظ جسمی کاملا متفاوت با افراد سالم هستند و قدرت کافی برای حرکت یا ایستادن را ندارند و باید برای تردد بهتر و راحت تر آنان مناسب سازی مبلمان شهری توسط شهرداری و شوراء و سایر ارگانها انجام گردد.

وی در ادامه افزود: نگاه و نگرش در سازمان بهزیستی به مناسب سازی اماکن و فضاهای شهری مختص یک مجموعه یا یک مکان خاص نیست، باید تمام شهر برای حضور افراد دارای معلولیت،جانبازان،سالمندان و ... مناسب سازی شود و بهزیستی بدنبال تحقق این هدف است.

در پایان این دیدار موضوعاتی از قبیل کودکان کار و خیابانی، تکدّی گری، معتادین متجاهر و مؤسسات تحت نظارت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 101965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد