نحوه اجرای پویش " وصال یار" در هرمزگان تشریح شد

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت : هدف از اجرای پویش وصال یار تامین جهیزیه و ازدواج مددجویان بهزیستی است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ، صبح امروز در نشستی با حضور مدیرکل و معاونین بهزیستی هرمزگان ، نحوه اجرای پویش وصال یار در هرمزگان تشریح شد.

سامیه جهانشاهی در این نشست از اجرای پویش " وصال یار "همزمان با سراسر کشور، از تاریخ ۱۳ دیماه لغایت ششم اسفند ماه ۱۴۰۲ مصادف با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) تا میلاد مبارک حضرت قائم (عج) با هدف تامین جهیزیه و ازدواج مددجویان بهزیستی خبر داد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با قدردانی از حمایتگری و همراهی خیرین استان با جامعه هدف بهزیستی تصریح کرد : : پویش ملی «وصال یار» با همکاری و مساعدت خیرین ، نهاد های حاکمیتی ، شرکای اجتماعی ،  بسیج ، بنیاد مستضعفان ، ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) ، امامان جمعه محترم شهرستان ها با هدف جلب مشارکت و تامین جهیزیه برای مددجویان و توانخواهان تحت پوشش بهزیستی اجرا می شود.

وی راه اندازی این پویش با بهره گیری از ظرفیت مردمی را اقدامی موثر جهت تسهیل و ترویج ازدواج و تحکیم بنیان خانواده مددجویان بهزیستی عنوان کرد و اظهار داشت : کلیه همشهریان ، خیرین، دستگاه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد که مایل به مشارکت در این پویش می باشند می توانند مساعدت های مالی خود را از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۷۳۵۸۵۳۲ ،  شماره‌ حساب ۴۱۶۲۰۳۴۵۴۱۶۷۶۸۰۰ و شماره شبا  ۱۷۰۱۰۰۰۰۴۱۶۲۰۳۴۵۴۱۶۷۶۸۰۰IR واریز نمایند.

کد خبر 101861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد