همایش خانواده های بزرگ بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)

بمناسبت دهه فجر جشن بزرگ انقلاب و نمایش اقتدار ایرانیان توسط بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشن بزرگ انقلاب و نمایش اقتدار ایرانیان با حضور فرماندار ، امام جمعه و ریاست بهزیستی و کمیته امداد شهرستان و همچنین مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی و جمعی از توانخواهان و مددجویان بهزیستی برگزار گردید.
فرهاد حبیبی ریاست کمیته امداد امام خمینی ضمن تبریک دهه فجر گفت : در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف و همیشه درصحنه میهن عزیزمان تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت داریم.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.
حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه شاهین دژ در ادامه ضمن تقدیر از زحمات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی گفت : «والفجر و لیال عشر» دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.
وی تصریح کرد: امروز ما دو حماسه بزرگ در پیش رو داریم که اول شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه که وظیفه شرعی هر مسلمان می‌باشد و دوم نیز شرکت در انتخابات که خود میتواند مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و ایران عزیزمان باشد .
گفتنی است در ادامه مراسم گروه سرود مرکز توانبخشی روزانه شوق زیستن سرودی در خصوص دهه فجر اجرا و میلاد عباسی روشندل بهزیستی شاهین دژ نیز موسیقی سنتی برای جمع حاضر به معرض نمایش گذاشت .

همایش خانواده های بزرگ بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)

کد خبر 101443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد