در رسانه| بهره‌برداری از ۱۶۴ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان‌شرقی همزمان با ایام دهه فجر

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی از بهره‌برداری ۱۶۴ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان‌شرقی همزمان با ایام دهه فجر خبر داد و گفت: همزمان با افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت ایام دهه فجر ۱۶۴ واحد مسکونی با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ارتباط خبر – فرگل صحاف  در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر افزود: ۸۴ طرح اشتغالزایی و کارفرمایی با مبلغ هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد مرکز سرپناه گذری شبانه بانوان با سرمایه گذارای ۳۵۰ میلیون تومان، مرکز توانبخشی حرفه ای بالای ۱۴ سال دختران با سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیون تومان و خانه حمایت توانبخشی آموزشی و اجتماعی بیماران روانی مزمن با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان در تبریز افتتاح می شود که سرمایه گذاری این مراکز از سوی بخش خصوصی انجام شده است.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: یک مرکز روزانه آموزشی توانبخشی معلولان جسمی و حرکتی با سرمایه گذاری یک میلیارد تومان در آذرشهر و یک مرکز روزانه اموزشی توانبخشی معلولان جسمی و حرکتی با سرمایه گذاری یک میلیارد تومان در شهرستان اهر افتتاح می شود.

صحاف افزود: دو مرکز توانبخشی حرفه ای بالای ۱۴ سال دختران با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون تومان و یک مرکز روزانه آموزشی توانبخشی معلولان جسمی و حرکتی با سرمایه گذاری ۴۸۰ میلیون تومان و مرکز توانبخشی بیماران اوتیسم با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان بناب افتتاح می شود.

وی ادامه داد: همزمان با ایام دهه فجر یک مرکز روزانه آموزشی توانبخشی معلولان جسمی و حرکتی با سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیون تومان و مرکز روزانه آموزشی توانبخشی اختلالات شنوایی با ۱۵۰ میلیون تومان در شهرستان مرند افتتاح می شود.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی از راه اندازی گروه همیاری زنان سرپرست امور اجتماعی در شهرستان ملکان خبر داد و گفت: در ایام دهه فجر دو پروژه در شهرستان هریس افتتاح می شود.

صحاف افراد تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان را ۱۴۲ هزار و ۷۷۸ نفر عنوان کرد و افزود: از مجموع افراد تحت پوشش بهزیستی استان ۹۹ هزار و ۳۹۸ نفر مستمری بگیر هستند.

وی اظهار کرد: بهزیستی استان آذربایجان شرقی، سازمانی پیشرو در بخش خصوصی سازی است به طوری که در حال حاضر ۹۹ درصد فعالیت های بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی با تاکید بر این که در استان ۱۸ مرکز دولتی اورژانس اجتماعی حاکمیتی است و با نظارت دولت فعالیت می کند، گفت: ۶۵۳ مرکز مرتبط با حوزه های بهزیستی با حدود سه هزار نیرو به صورت خصوصی فعالیت می کنند.

صحاف ادامه داد: با توجه به فرهنگ همدلی و همراهی در استان ۱۶۵ میلیارد تومان مشارکت های مردمی جذب شده است.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی افزود: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان از خیران محترمی که قصد پخش غذای گرم  به مراکز بهزیستی را دارند درخواست می کنیم نذورات در قالب بسته های مواد غذایی خشک ارائه شود تا بتوانیم در سایر ماه ها نیز از این نذورات استفاده کنیم.

کد خبر 101119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد