تجلیل از مددکاران مراکز مثبت زندگی کرمان

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مددکاران فعال در مراکز مثبت زندگی شهر کرمان طی مراسمی مورد تجلیل وتقدیر قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علیرضا وحید زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در این مراسم صمیمانه در سخنان کوتاهی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر ، با تاکید بر لزوم توجه به اهمیت مددکاری در ترسیم نقشه راه حمایت وتوانمند سازی جامعه هدف عنوان داشت : از آنجا که مددکاران یکی از مهمترین و زیربنایی ترین اقدامات را در شروع دریافت خدمات تخصصی مددجو  بر عهده دارند ، خدمات و تلاشهای آنان از ویژگی واهمیت بالایی برخوردار است وبایستی با دقت نظر وتوجه ویژه ای آغاز وبه سرانجام برسد .

وی در ادامه سخنان خود با تقدیر از تلاشها وخدمات ارزنده مددکاران فعال در مراکز مثبت زندگی افزود : انسجام در اطلاع رسانی وآگاه سازی جامعه ومسئولین از اهمیت خدمات تخصصی مددکاران در کنترل وکاهش آسیبهای اجتماعی ،  منجر به توجه جامعه به این موضوع و ایجاد یک برند معتبر برای مددکاران وفعالیتهای اثر بخش آنان خواهد بود که این مهم باید در دستور کار فعالین در این حوزه قرار گیرد تا به زودی شاهد ایجاد تحولی بنیادی وماندگار در زمینه برند سازی فعالیتهای مددکاری در جامعه باشیم .

در ادامه این مراسم مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اهدا گل ولوح تقدیر از مددکاران فعال در مراکز مثبت زندگی تقدیر به عمل آورد.

کد خبر 101108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد