ارائه گزارش عملکرد بهزیستی استان در نشست شورای مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت کار در هرمزگان

نشست شورای مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت کار در استان هرمزگان با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان ؛ نشست شورای مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت کار در استان هرمزگان با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این نشست مدیران سازمان ها و شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان هرمزگان دیدگاه‌ها و گزارش عملکرد خود را در حضور «سیدصولت مرتضوی» بیان کردند.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد بهزیستی استان در دولت سیزدهم ، جذب تمام مددجویان پشت نوبت به تعداد ۳هزار ۳۹۹نفر را از برکات و خدمات دولت سیزدهم برای جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد.

وی واگذاری ۴۵واحد مسکونی به تمام مددجویان زن سرپرست خانوار فاقد مسکن در جزیره هرمز راه اندازی ۳مرکز روزانه چند معلولیتی برای برای اولین بار در استان در شهرستان های حاجی آباد ، بندرلنگه و بندر خمیر خروج از چرخه حمایت و خودکفایی زنان سرپرست خانوار به تعداد ۷۰۲ نفر تامین وسایل کمک توانبخشی و بهداشتی به معلولان به تعداد ۴۶هزار و ۶۴۹نفر واگذاری یک هزار و ۹۶ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی مددجویان شهری و روستایی به تعداد ۳هزار و ۹۳۴نفر را نیز بخشی از عملکرد بهزیستی هرمزگان دردولت سیزدهم عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان خواستار تخصیص اعتبار جهت ایاب و ذهاب افراد دارای معلولیت ، کمک هزینه لوازم ضروری منزل و وسایل سرمایشی از سهم مسئولیت اجتماعی صنایع از مقام عالی وزارت شد.

کد خبر 101071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد