تعامل کارشناسان ادارات فنی حرفه‌ای ، بنیاد شهید و بهزیستی شاهین دژ

جلسه تعامل بین کارشناسان ادارات فنی حرفه‌ای ، بنیاد شهید و بهزیستی شهرستان شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

با حضور کارشناسان اشتغال و امور اجتماعی و توانبخشی بهزیستی شاهین دژ و کارشناسان اداره فنی حرفه‌ای و بنیاد شهید جلسه تعامل در خصوص برگزاری دوره های آموزشی جهت اشتغالزایی و بازتوانی مددجویان برگزار شد.
غزنوی کارشناس اشتغال بهزیستی شاهین دژ گفت : امروز یکی از دغدغه های سازمان بهزیستی کشور اشتغالزایی و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و همچنین معلولین می باشد که تا بحال توانسته ایم با تلاشهای مراکز تحت نظارت و کارشناسان اداره به ۸۰ درصد از این امر تحقق یابیم .
نورپور کارشناس امور اجتماعی بهزیستی شاهین دژ نیز در این جلسه اظهار داشت : تعدادی از مددجویان و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی، افراد کم سواد هستندکه این امر باعث شده این افراد نتوانند در دوره های تخصصی و آموزشی فنی و حرفه ای حضور یابند .
وی افزود ؛ جهت تسریع در روند کار مددجویان بی سواد تصمیمی اتخاذ گردد که آنان با هماهنگی اتاق اصناف و دریافت پروانه کسب و در دست داشتن معرفی‌نامه به اداره فنی و حرفه ای مراجعه و با آزمونهای خاص مختص آنان مدرک مهارت خود را دریافت نمایند .
گفتنی است در این دیدار پیشنهادات و انتقادات ادارات بهزیستی و بنیاد شهید مطرح و ریاست فنی حرفه‌ای در این خصوص جوابگوی نیازهای اساسی آنان شد .

کد خبر 100976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد