بازدید شبانه و سرزده سرپرست اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان بویراحمد

کارشناسان اورژانس اجتماعی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به صورت شبانه روزی و سیار در خصوص ارائه خدمات اورژانس اجتماعی به شهروندان انجام وظیفه می نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد/ اسماعیل دامیارسرپرست اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد امشب 1402/11/11  به صورت سرزده و شبانه از مرکز اورژانس اجتماعی بویراحمد بازدید و از نزدیک با پرسنل این مرکز دیدار و گفتگو نمودند.

اسماعیل دامیار ضمن گفتگو با پرسنل اورژانس اجتماعی ، هدف از این بازدید را بررسی مسائل ومشکلات ، بازدید از فضای فیزیکی،امکانات رفاهی ، بهداشتی و نیز بررسی نحوه برخورد پرسنل با خدمت گیرندگان عنوان کرد و اظهار داشت این مرکز به لحاظ بهداشتی و امکانات رفاهی در سطح مطلوب است.

اورژانس اجتماعی بهزیستی یک برنامه مداخله ای با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که خدمات خود را از طریق خط تلفن ۱۲۳ ،تیم سیار اورژانس و پایگاه خدمات اجتماعی  ارایه می دهد و در بحرانهای فردی،خانوادگی و اجتماعی مداخله می کند.

گفتنی است؛ کارشناسان اورژانس اجتماعی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به صورت شبانه روزی و سیار در خصوص ارائه خدمات اورژانس اجتماعی به شهروندان انجام وظیفه می نمایند.

کد خبر 100958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد