جلسه سرپرست اداره کل بهزیستی استان با مدیرکل بیمه سلامت

روز دوشنبه 1402/11/9جلسه مشترک مدیر کل بهزیستی استان همراه معاونین خود با مدیرکل بیمه سلامت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد / روز دوشنبه 1402/11/9جلسه مشترک مدیر کل بهزیستی استان همراه معاونین خود با مدیرکل بیمه سلامت  برگزار گردید.

 دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان گفت این جلسه با هدف بررسی مشکلات چالش‌های تامین خدمات درمانی و ۵۹ کد خدمتی و ماده 6 قانون حمایت از حقوق معلولان ، و همچنین خدمات حمایتی از ۱۰۸ بیماری صعب العلاج و سایر پتانسیل‌های بیمه سلامت در جهت رفع نیازهای درمانی معلولین و همچنین حمایت از معلولین و نیازهای درمانی معتادان و امکان استفاده از خدمات بیمه سلامت برای آزمایش‌های پیشگیری از معلولیت برگزار گردید.

در این جلسه بنا شد در راستای تشویق بخش خصوصی به انعقاد قرارداد با بیمه سلامت در راستای ۵۹ کد خدمتی مطالبات سرعت گرفته و در انعقاد قرارداد تسریع گردد. در راستای استفاده از ۵۹ کد خدمتی و اجرای ماده ۶ قانون حمایت از حقوق معلولین ، از انتهای سال گذشته تاکنون بیش از ۱۳۶۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت به بیمه سلامت معرفی شده و نشاندار شدند و طی این مدت تعداد ۹ مرکز توانپزشکی با بیمه سلامت قرارداد بسته که از این طریق افراد دارای معلولیت تا ۷۰ درصد تعرفه خصوصی از خدمات رایگان توانپزشکی بهره‌مند شده‌اند و استقبال خوبی از این موضوع در سال جاری انجام گرفته است. لذا جامعه مددکاری و مراکز مثبت زندگی استان با اطلاع رسانی به جامعه هدف باید از پتانسیل این تفاهمنامه استفاده نمایند.

کد خبر 100858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد