در رسانه| لزوم ارتباط تنگاتنگ روسای شهرستانها و خانه بهزیست ها با فرمانداری

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در نشست هم افزایی و همکاری خانه بهزیست های استان بر لزوم ارتباط تنگاتنگ روسای شهرستانها و خانه بهزیست ها با فرمانداری خبر داد.

به گزارش صبای مردم، دکتر صحاف ضمن قدردانی از زحمات تمامی دست اندر کاران طرح ۲۰۲۰ استان ابراز داشت : با توجه به اینکه این طرح، حرکت جهادی و داوطلبانه بوده و خانه بهزیست ها از آغاز تاکنون با تمام توان این طرح را پیش برده اند و موفقیت طرح مذکور همکاری تمام ارگانها را می طلبد ؛ روسای ادارات بهزیستی شهرستانهای مجری طرح وخانه بهزیست ها باید ارتباط تنگاتنگ با فرمانداری در راستای تحقق اهداف در شهرستانها داشته باشند.

وی در ادامه گفت : پیرو مصوبات پنجمین جلسه هم اندیشی طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار(طرح ۲۰۲۰) در استانداری مبنی برافزایش محلات مجری طرح ۲۰۲۰ در سطح استان، متولی طرح مذکور در محلات تنگه و باقرآباد بناب و یکان بالا مرند بهزیستی می باشد .
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان نیز ضمن قدردانی از مجموعه همکاران طرح علی الخصوص خانه بهزیست ها، شرح خلاصه ای از طرح ارائه کرد و استفاده مجریان طرح ۲۰۲۰ از تجربیات سایر همکاران را حائز اهمیت عنوان کرد.

اجرای طرح ۲۰۲۰ در محلات تنگه و باقرآباد بناب و محله یکان بالا مرند، ارسال بروشور ولیست مراکز آسیب به خانه بهزیست ها، مستند سازی کلیه اقدامات انجام شده توسط خانه بهزیست ها از اهم مصوبات این جلسه بود.

شایان ذکر است در انتهای جلسه از کارشناسان ومسئولین خانه بهزیست ها با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

کد خبر 100507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد