بررسی عملکرد بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال

با حضور نمایندگان بانکهای عامل ، عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال و چالش های پیش رو در سالن جلسات بهزیستی هرمزگان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه بررسی وضعیت اعتبارات و شرایط و ضوابط اعتبارات جزء ۳و۴ تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ تسهیلات اشتغال با حضور نمایندگان بانکهای عامل به میزبانی اداره کل بهزیستی و با حضور مدیر کل و رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی هرمزگان و کارشناس مسئول اشتغال برگزار شد .

در این جلسه سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ضمن قدردانی از حضور مدیران و نمایندگان بانکها و تعامل و همکاری مستمر آنان در راستای ارائه تسهیلات اشتغال به جامعه هدف به بیان توضیحاتی در خصوص اشتغال جامعه هدف بهزیستی ومشکلات پیش روی آن در فرایند دریافت تسهیلات وایجاد اشتغال پایدار پرداخت.

در ادامه میترا اصلاح رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی هرمزگان ، عملکرد اعتبارات جزء۳و۴ تبصره ۱۸ هر یک از بانک های عامل را به تفکیک مورد بررسی قرار داد.

در ادامه نمایندگان بانکها ضمن اعلام آمادگی توضیحاتی در خصوص موارد پرداخت شده و مشکلات پرونده های موجود در شعبه ارائه نمودند.

در پایان با اهدای هدیه ساخته دست توانخواهان هنرمند و لوح از نمایندگان بانکهای عامل تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 100308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد