دیدار سرپرست اداره کل بهزیستی گلستان با فرماندار شهرستان گمیشان

علیرضا طاهری زاده با همراهی بشیر نیکان رئیس اداره بهزستی شهرستان گمیشان با حضور در فرمانداری پیرامون اقدامات و برنامه های بهزیستی شهرستان گمیشان با امید سقلی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان، علیرضا طاهری زاده در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌ها و توجه ویژه امید سقلی از مجموعه بهزیستی، گزارشی از اقدامات و فعالیت های بهزیستی در حوزه شهرستان گمیشان ارائه کرد. سرپرست اداره کل بهزیستی گلستان هدف از این دیدار را هم افزایی و تعامل بین دستگاه ای های اجرایی دانست و بیان داشت سازمان بهزیستی مسئولیت های بی شماری برعهده دارد که از مهمترین آن ها پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشد و این امر بدون هماهنگی و همکاری دیگر دستگاه ها محقق نخواهد شد.

دیدار سرپرست اداره کل بهزیستی گلستان با فرماندار شهرستان گمیشان

در ادامه فرماندار گمیشان ضمن خوش‌آمد گویی و خیر مقدم،خطاب به سرپرست بهزیستی تعامل و همکاری با بهزیستی ضمن رفع سریعتر مشکلات جامعه هدف بهزیستی،سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در این حوزه خواهد شد. تسهیل در ایاب و ذهاب مددجویان سمین شهر،راه اندازی موسسه خیریه،مرکز مشاوره و پیگیری اعتبارات لازم از جمله مسائل مطرح شده در این دیدار بود.

کد خبر 100283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد