رسانه| جشن ازدواج آسان ۲۲۰ زوج تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر برگزار می‌شود

سرپرست بهزیستی استان بوشهر از واگذاری ۴۹۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان خبر داد و گفت: همزمان با میلاد حضرت علی(ع) جشن ازدواج آسان ۲۲۰ زوج تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر برگزار می‌شود.

حیدر عزیزنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر از اجرای پویش وصل یار جشن ازدواج مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر همزمان با میلاد حضرت علی(ع)  خبر داد و اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تحکیم بنیاد خانواده، همزمان با میلاد حضرت علی(ع)  جشن ازدواج آسان 220 زوج تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم ازدواج آسان افراد تحت پوشش بهزیستی استان، با همکاری استانداری بوشهر، نیروگاه اتمی، شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس، بنادر و دریانوردی استان بوشهر 4 بهمن ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر در ادامه به مقوله ازدواج در سطح جامعه پرداخت و خاطرنشان کرد: هموار کردن مسیر ازدواج جوانان با ترویج ازدواج آسان یک وظیفه اسلامی و ملی است که پیامد مبارک و ارزشمندی چون تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت دنبال دارد.

عزیزنژاد با بیان اینکه با تسهیل ازدواج جوانان و توانمندسازی آنان مسیر سعادت و خوشبختی فراهم می‌شود گفت: در همین راستا از از آغاز دولت سیزدهم، بهزیستی این استان علاوه بر تسهیل‌گری و کمک برای ازدواج بیش از 900 زوج، بیش از 3 هزار و 483 طرح اشتغال‌زایی اجرا کرده است.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر اضافه کرد: در مدت یاد شده برای یک‌هزار و 300 مددجو در امر کمک به تامین مسکن به‌صورت کمک بلاعوض تسهیل‌گری شده است.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از 490 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر واگذار شده و طرح‌های اشتغال‌زایی و ساخت مسکن در سامانه‌های رصد اشتغال و جامع مسکن گروه‌های هدف سازمان بهزیستی به ثبت رسیده است.

عزیزنژاد بیان کرد: خیرین نیک‌اندیش می‌توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی استان بوشهر در سایر شهرستان‌ها این نهاد حمایتی را هر چه بیشتر برای تحقق اهداف نوع دوستانه حمایت کنند چرا که بهزیستی استان بوشهر همسو با سایر نهادهای حمایتی با اجرای طرح‌های مطالعه شده درصدد ایجاد بسترهای مناسب برای تشکیل زندگی آسان برای جوانان و جامعه هدف تحت پوشش است.

کد خبر 100261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد