برگزاری دهمین جلسه کمیته فنی تخصصی مناسب سازی

دهمین جلسه کمیته فنی تخصصی مناسب سازی با دستور کار تشکیل کارگروه مناسب سازی فضاهای آموزشی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دهمین جلسه کمیته فنی تخصصی مناسب سازی با دستور کار تشکیل کارگروه مناسب سازی فضاهای آموزشی و با حضور معاون امور توانبخشی بهزیستی ، رییس آموزش و پرورش استثنایی استان ، روسای آموزش و پرورش ناحیه نواحی بندرعباس ، رییس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس و کارشناس مسئول دبیرخانه ستاد مناسب سازی در اداره کل بهزیستی استان هرمزگان برگزار گردید.

چگونگی ایجاد بانک اطلاعات دقیق از پراکندگی دانش آموزان توانیاب در مدارس تلفیقی و استثنایی به منظور برنامه ریزی و اولویت بخشی در جهت مناسب سازی و دسترس پذیری بخشی از محورهای گفتگو در این جلسه بود.

در این نشست پیرامون فرایندهای لازم از حیث آموزش ، نیروی انسانی ، فضا و تجهیزات توانبخشی موردنیاز مدارس در بحث مناسب سازی و دسترس پذیری و ضرورت برنامه ریزی همزمان مدیران مدارس در پروژه های مهرهرسال برای ایجاد دسترسی و تسهیل در تردد و تحرک دانش آموزان دارای نیازهای ویژه بحث و تبادل نظر شد.

شناسایی مدارس دارای دانش آموز با نیازهای ویژه ، بازدید میدانی اعضای کمیته فنی و تخصصی از مدارس و نیاز سنجی مناسب سازی از حیث فضا . امکانات توانبخشی وآموزشی با اولویت مدارس دارای دانش آموز توانیاب جسمی حرکتی و برگزاری دوره آموزشی ویژه رابطین آموزش وپرورش جهت آشنایی با ضوابط مناسب سازی فضاهای آموزشی بخشی از مصوبات دهمین جلسه کمیته فنی تخصصی مناسب سازی بود .

کد خبر 100251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد