دکتر محمود حسین‌آبادی  با کسب ۱۵ رأی موافق برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان مرکزی انتخاب شد.

در نشست مجمع انتخابی رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان مرکزی در اراک که با حضور مظلومی رییس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان برگزار گردید «دکتر محمود حسین‌آبادی» با کسب ۱۵ رأی موافق برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان مرکزی انتخاب شد.

 صبح امروز مجمع انتخاباتی هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان مرکزی با حضور   آقایان مظلومی  ،رییس فدراسیون  ؛ پیرایش ،مدیر کل ورزش و جوانان استان و سایر اعضا ؛ برگزار و در نهایت دکتر محمود حسین آبادی به عنوان رییس هیات انتخاب شد.
در مجمع انتخاباتی برگزار شده ، دکتر حسین آبادی  به‌عنوان کاندیدای احراز این پست با کسب کلیه ۱۵ رای ماخوذه ،سکان هدایت هیات استان را بر عهده گرفت.
همچنین خانم مهدیه کریمی به عنوان نایب رییس بانوان ، آقای محمدعطاری خزانه دار و آقای عبدالکریم یادگاری و خانم ها صدیقه سعادت و الهه قدیری  به عنوان اعضا هیات رییسه و خانم کمانی به عنوان بازرس از سوی اعضا مجمع انتخاب شدند.

کد خبر 100229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد