شهریار | با هم ببینیم | بازدید از مرکز سالمندان

ناصر نیک افشار از مرکز سالمندان به مناسبت روز مادر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از گزارش خبر شهر به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ناصر نیک افشار، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار، در کنار دادستان شهریار، نمایندگان فرماندار و سایر مسئولین، در یک مراسم باشکوه  در بین سالمندان حضور یافته و در خصوص برنامه‌ها و خدمات نوآورانه بهزیستی به مردم شهرستان سخن گفتند.

این برنامه که با هدف تجلیل از مقام والای مادری و ترویج فرهنگ ایثار و شفقت به همت اداره بهزیستی برگزار شد، به تشریح اقدامات و فعالیت‌های ویژه‌ای پرداخت که در جهت ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، به‌ویژه آسیب‌دیدگان اجتماعی، کودکان بی‌سرپرست و سالمندان اجرا شده‌اند. نیک افشار اشاره کرد که این خدمات، بیانگر تعهد دولت و نهادهای مدنی به پیشبرد اصول عدالت اجتماعی و حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر در جامعه هستند.

مراسم با مشارکت فعال سالمندان عزیز و پوشیده شدن از پیام‌های فرهنگی و ارزش‌های عمیق اسلامی، فرصتی را برای بررسی دستاوردها و همچنین چشم‌اندازهای پیش رو در زمینه خدمات اجتماعی فراهم آورد. تأکید بر ارتباط مستمر با شهروندان و دریافت بازخورد برای بهبود مستمر خدمات، از محورهای اصلی این مراسم بود. این ویژه برنامه نمادی از پشتکار و همدلی بی‌چشم‌داشت مسئولین برای ایجاد یک جامعه پویا و حامی آسیب‌دیدگان بود.

کد خبر 99276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد