برگزاری جلسه شورای ساماندهی سالمندان در کامیاران

آخرین جلسه شورای سالمندان سال جاری همزمان با سیزدهمین روز زمستان در کامیاران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان جلسه شورای ساماندهی سالمندان با حضور کارشناس اجتماعی فرمانداری، نماینده ادارات عضو کمیته ساماندهی شورای سالمندان و رییس و کارشناس مربوطه بهزیستی با موضوع برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و بررسی گزارش اقدامات انجام گرفته در خصوص سالمندان در محل سالن اجتماعات بهزیستی کامیاران برگزار گردید.

در این نشست وحیده باتمانی رییس بهزیستی کامیاران ضمن قدردانی از حضور اعضا اظهار کرد : با توجه به اینکه یکی از دغدغه های موجود جامعه، سالمندی و نحوه سالم پیر شدن هست از تمامی ادارات و دستگاههای اجرایی انتظار می رود در رابطه با ارائه خدمات مناسب به سالمندان هم اندیشی و مشارکت لازم را در زمینه ی بهبود زندگی سالمندان داشته باشند.

علی اکبر وکیلی کارشناس اجتماعی فرمانداری در ادامه بعد از اشاره به در پیش بودن انتخابات و اهمیت تاکید ادارات به جامعه ی هدف جهت شرکت پرشور در انتخابات، به تکریم سالخوردگان و بزرگان تاکید نمود و افزود: سالمندی مرحله ای از زندگی فرد است و همه ی ما ممکن است آن را تجربه کنیم اما با توجه به این امر که سالمندی به طور طبیعی با کاهش توانایی های جسمانی و روانی و نیاز بیشتر به حمایت اطرافیان همراه است لذا همه ما موظف به تکریم، احترام و حفظ شان و منزلت تمامی سالخوردگان هستیم و امیدواریم با شناسایی نیازها و بررسی مسائل و مشکلات مربوط به ساماندهی سالمندان بتوان گامهای خوبی در جهت بهبود وضعیت و ارتقاء سطح کیفیت خدمات و توانمند سازی سالمندان برداشت.

شایان ذکر است در این نشست هر یک از اعضا به بیان دیدگاهها و نظرات خود پیرامون ارتقاء سطح کیفی خدمات پرداختند و مواردی نظیر برگزاری جشنواره غذای بومی محلی، جشنواره بازی های محلی، برگزاری همایش پیاده روی، تهیه بسته ی های معیشتی، دیدار با بازنشستگان و... با توافق اعضا مصوب گردید.

برگزاری جلسه شورای ساماندهی سالمندان در کامیاران

کد خبر 99045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد