ضیافت افطاری در مرکز شبانه روزی نگهداری دختران ژینگه گولان برگزار شد

همزمان با ماه عبادت و بندگی و در شب لیالی پرفیض قدر، ضیافت افطاری ساده تحت عنوان " پویش مثبت ماه " با حضور عسکری فرماندار شهرستان سنندج، رسولی مدیر کل بهزیستی استان کردستان و جمعی از مدیران و پرسنل بهزیستی کردستان و خیرین و معتمدین سنندج برگزار گردید و فرزندان عزیز مقیم در مرکز شبانه روزی نگهداری ازدختران ژینگه گولان میهمان سفره پر برکت افطاری بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ؛این ضیافت افطاری به همت آشپزخانه خیریه چاوان سنه و جمعی از خیرین و نیکوکاران سنندج برگزار شد 

 درابتدای این ضیافت عسکری فرماندار سنندج با آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت مولی متقیّان علی ابن ابیطالب (ع) خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای احیای روح و روان انسان است.

ایشان ادامه داد؛ خداوند حکیم رمضان را برای پالایش نفس و ارتقای مقام انسان مقرر فرموده و در پس این گرسنگی و تشنگی ظاهری، حکمت های نهان فراوانی از جمله کمک به همنوع برای بالا بردن منزلت روح و درجه انسانیت نهفته است.

رسولی مدیر کل بهزیستی استان در ادامه ضمن تشکر از حضور همیشگی خیرین در کنار بهزیستی عنوان کرد کمک به همنوع یک وظیفه انسانی است و حس کمک کردن که در وجود همه انسان ها بطور ذاتی وجود دارد باعث ایجاد همدلی دربین افراد جامعه می شود.

کد خبر 105410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد