پیام تبریک مشاور امور بانوان و مسئول فرهنگی بهزیستی گیلان به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن

سهیلا پورحبیبی مشاور امور بانوان و مسئول فرهنگی بهزیستی گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((انا اعطیناک الکوثر))

زن است روح منزه، زن است جان مصفّا              به شرط آن که ملبس بود به جامه تقوا

زن است منبع الهام در بلوغ هنرها          زن است آیت اکرام در صحیفه دلها

حضرت فاطمه زهرا (س) زنی است که فضایل او همتراز فضایل بی نهایت پیامبر اکرم(ص) و خاندان عصمت و طهارت است. زنان مسلمان باید در تمام شئونات زندگی فردی و اجتماعی ، حضرت فاطمه زهرا(س) را الگو قرار داده و از پیروان راستین آن حضرت باشند.      فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)

بزرگداشت و تکریم مقام زن و ارج نهادن به این مقام انسان ساز که تجلی بخش تربیت نسلی آگاه و گرمابخش کانون گرم خانواده است همچنان برازنده تمامی زنان مسلمانی است که با بهره گیری از سیره پاک حضرت زهرا(س) در رشد و تعالی نسل‌ها و انتقال مکتب وفرهنگ زهرایی به نسل آینده خود ثابت قدم هستند.

بی شک انقلاب اسلامی در کنار مردان فداکار ، مرهون مجاهدات زنان مسلمان و آزاده ای است که بر سر عهد ماندند و در طول سال های پر فراز و نشیب آن، حماسه های فاطمی بسیاری آفریدند.

اینجانب با ارج نهادن به زحمات و تلاش های تمامی بانوان ، میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) ، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه همکاران گرانقدر اداره کل بهزیستی گیلان به ویژه بانوان همکار تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند حکیم خواستارم به برکت نور حضرت زهرای مرضیه (س) روزهایی سرشار از موفقیت های علمی ، معنوی ، حسن عاقبت و عافیت برای تمامی بانوان سرزمینم قرار دهد.


سهیلا پورحبیبی ماسوله
مشاور اموربانوان و مسئول فرهنگی بهزیستی استان گیلان

کد خبر 98798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد