برگزاری همایش مدیریت جهادی در مکتب حاج قاسم در رشت

بمنظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همایش مدیریت جهادی در مکتب حاج قاسم با سخنرانی سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات بانک صادرات رشت با حضور فرماندهان و معاونین و کارمندان بسیجی دستگاهای اجرایی و سایر مدعوین برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش مدیریت جهادی در مکتب حاج قاسم که جمعی از کارمندان بسیجی بهزیستی استان گیلان نیز حضور داشتند اظهار کرد: جامعه برای رفع موانع و حل مشکلات، به مدیریتی چون مدیریت جهادی سردار قاسم سلیمانی نیازمند است و بایستی این موضوع بیش از پیش مورد توجه متولیان قرار گیرد.

وی افزود: در مدیریت جهادی باید تشخیص دهیم که از وجود چه افراددی، با چه شاخصه‌هایی و در چه مسئولیت هایی بهره ببریم؛ از سوی دیگر خود نیز به آن مولفه‌ها پایبند باشیم.

سردار دامغانی ادامه داد: بخش دیگری از شخصیت حاج قاسم، در میدان‌های خطر شکل گرفت؛ بطوریکه شاهد بودیم شاخصه مدیریتی ایشان در میادین جنگ از جمله دفاع مقدس شکوفا شد زیرا خود در میدان‌های خطر حضور می‌یافت.

فرمانده سپاه قدس گیلان در خاتمه گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعتقاد داشت که مشکلات باعث فرصت می‌شوند؛ به حاشیه‌ها توجه نمی کرد، مردمی بودن برایشان اصل بود؛ و بیش از وعده عمل می کردند.

همچنین در پایان این همایش از خانواده های گرانقدر شهدای مدافع حرم با اهدای لوح سپاس و هدایا،  تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 98727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد