آشنایی فرزندان  بهزیستی با دستاوردهای جوانان استان اردبیل

به گزراش روابط عمومی، همزمان با طرح اردوهای آشنایی فرزندان از دستاوردهای جوانان ( ایران سرای امید)، فرزندان تحت پوشش بهزیستی با حضور در نیروگاه چرخه سیکل ترکیبی سبلان و گروه خودرو سازی حدید مبتکران با دستاوردهای مرز و بوم استان آشنا شدند.

یکی از مظاهر مهم هویت ایرانی- اسلامی، آشنایی جوانان با افتخارات و دستاوردهای علمی و صنعتی و مجموعه های بزرگ تولیدی است. بحمد الله استان اردبیل خصوصا در چند سال اخیر مسیر پیشرفت و آبادانی را با شتاب بیشتری دنبال نموده و قطعا بازدید از این مجموعه ها و تشریح فعالیت های علمی و تخصصی آنان با رویکرد جهاد سازندگی و پیشرفت، برای قشر نوجوان و جوان، احساس افتخار ، غرور ملی ، اعتماد به نفس و موجب ارتقاء پیوند اجتماعی آنان خواهد بود.

به همین منظور در آخرین روز فصل پاییز  بهزیستی استان در قالب طرح ایران سرای امید، اردوی یک روزه ای را برای بازدید از نیروگاه برق سیکل ترکیبی سبلان با ظرفیت تولید ۱۴۴۰ مگاوات و کارخانه کامیون‌سازی حدید مبتکران مشگین‌شهر که در نوع خود جهشی در صنعت خودروسازی سنگین کشور محسوب می شود؛ در دو گروه مجزای خواهران و برادران برای 90 نفر از فرزندان نوجوان بهزیستی ترتیب داد به این امید که بلندی شب یلدای خود را به همت بلند کارگران و صنعت گران و مبتکران جوان این مرز بوم گره زده و هدفی بزرگ درسر بپرورند.

کد خبر 97952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد