اجرای پویش " شب یلدا " در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از اجرای پویش " شب یلدا " در استان خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: برای تامین معیشت و کمک به رفع نیازمندی خانواده های تحت پوشش، این پویش در سطح استان اجرایی می گردد.

وی گفت: در راستای استفاده از ظرفیت خیرین و استفاده از توان موسسات خیریه برای مرتفع نمودن نیازمندی خانواده های افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و... و. اجرای پویش از ۲۵ آذر ماه سالجاری در سطح استان اردبیل برگزار خواهد شد.

رضایی گفت: مردم خیر و نیکوکار استان برای برگزاری مناسب جشن باستانی یلدا می توانند کمک های غیرنقدی شامل بسته های معیشتی از قبیل؛ روغن، برنج و گوشت اهدایی خود را به اداره ها و مجتمع های بهزیستی در شهرستانها و بخشهای استان و موسسات خیریه تحت پوشش تحویل نمایند تا در سریعترین زمان ممکن در بین نیازمندان توزیع گردد.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: در این پویش با هم افزایی و استفاده از پتانسیل موسسات خیریه در تامین بسته های معیشتی جهت شب یلدا، بازدید از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی با حضور خیرین، اکرام نیکوکاران و خیرین صورت خواهد گرفت.

رضایی بیان نمود: خیرین وهم استانی های عزیز می توانند کمک های نقدی خود را از طریق روشهای ذیل اهداء نمایند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد.

شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۴۶۰۴۱۶۷ شماره شبا IR ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹  نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و کد دستوری #98900*6655*

کد خبر 97768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد