رودسر | برگزاری مراسم تقدیر از توانخواهان بخش رحیم آباد شهرستان رودسر

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت، از تعدادی از توانخواهان موفق و والدین دارای فرزند معلول با حضور پیمان محمدی پوررئیس اداره بهزیستی رودسر، خیرین، بخشدار بخش رحیم آباد، روسای ادارات ورزش، آموزش و پرورش و مسئولین بخش رحیم آباد، مسئول مرکز مثبت زندگی رحیم آباد در محل بخشداری رحیم آباد، تقدیر صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی رودسر در این مراسم ضمن تقدیر از افراد حاضر و خیرین و دست اندرکاران برگزاری این برنامه، این روز را گرامی داشت و گفت:خوشبختانه طی سال‌های اخیر، در اغلب کشورها و از جمله ایران، اقدامات مفیدی برای ارتقای وضعیت اجتماعی و رفاهی معلولان صورت گرفته ‌است، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

وی گفت: ایرانیان در فرهنگ دینی خود، پشتوانه‌ای غنی برای حمایت از جایگاه معلولان در جامعه دارند؛ پشتوانه‌ای که می‌تواند در هر عصر و زمانی، دستمایه فعالیت‌های مؤثر و مداوم در این مسیر باشد و نقش بسیار مهمی در تغییر نگرش فرهنگی ما نسبت به مقوله معلولیت ایفا کند.

رئیس اداره بهزیستی رودسر اظهار داشت: سازمان بهزیستی برای ارتقای خدمات خود به ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرینی که برای بهبود شرایط زندگی معلولین می‌کوشند، نیازمند است.

وی در ادامه عنوان داشت: امید داریم با به اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات با سایر سازمان‌ها، ادارات و ارگانها و با همراهی یاوران در مسیر کمک به هم‌نوعان بالاترین سطح کیفی خدمات را ارائه دهیم و هر روز شاهد بالندگی فرهنگ نوع دوستی و گسترش ظرفیت جامعه مدنی باشیم.

همچنین بخشدار رحیم آباد نیز در این نشست با تقدیر از دست‌اندرکاران تشکیل این دیدار درباره رفع دغدغه‌های این قشر گفت: روز جهانی معلولان با هدف ترویج درک در مورد مسائل مربوط به معلولیت و بسیج حمایت از بزرگ منشی، حقوق و رفاه افراد معلول و کم‌توان است. وی گفت: ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که موانع موجود در مسیر این افراد برطرف شود.

گفتنی است در پایان این مراسم ، با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه از توانخواهان حاضر، تجلیل گردید.

کد خبر 96313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد