با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان جلسه شورای فرهنگی بهزیستی برگزار شد

در این جلسه در مورد مشارکت هرچه بیشتر  در برپایی نماز صحبت شد و مقرر شد طرح جامعی برای برگزاری نماز و ستاد اقامه نماز ایجاد شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان شورای فرهنگی بهزیستی استان با حضور مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز استان، مدیرکل، معاونین و روسای ستادی در سالن شهید فیاض بخش برگزار شد.

دکترمحمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان در ابتدا ضمن گرامیداشت هفته بسیج، ایام فاطمیه و خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین اظهار داشت: با توجه به افزایش آسیب ها ی اجتماعی در جامعه؛ باید بتوانیم مسائل معنوی و فرهنگی را در اولویت و اهمیت بیشتری قرار دهیم تا بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب نمایم.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان ترویج مسائل فرهنگی را وظیفه هر نهاد و دستگاه اجرایی دانسته و افزودند: ماهیت کار و خدمات در سازمان بهزیستی فرهنگی بوده و امیدواریم با تعامل مستمر با ستاد اقامه نماز و ارائه راهکارهای مناسب گام های موثر و پایداری برداریم.

منطقی ضمن قدردانی از تلاشهای اعضای حاضر در امر شورای فرهنگی و اقامه نماز بر لزوم هدف گذاری، برنامه ریزی و هماهنگی های قبل از اجرای برنامه های مورد نظر تاکید کرد و گفتند : به منظور پیشبرد برنامه ها با کیفیت خوب، لازم است تمامی حوزه ها و معاونین تخصصی برنامه های مدون و منظمی تدوین کنند تا خروجی برنامه ها از رضایتمندی بالای برخوردار باشد.

 مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز استان در این جلسه ضمن برشماری اقداماتی که باید در امر نماز اجرای شود، در مورد برپایی هرچه با شکوه تر نماز های جماعت مطالبی را ارئه و از اقدامات شایسته مدیرکل بهزیستی و همکاران وی تقدیر و تشکر کردو و گفتند: در این زمینه شاهد پیشرفت و همکاری بسیار خوبی هستیم.

وی اظهار داشت: با توجه افزایش آسیب ها خصوصا آسیب های روحی در جامعه؛ اگر نتوانیم مسائل معنوی و فرهنگی را اولویت قراردهیم و نسبت به مسائل مرتبط بی توجه باشیم قطعا تمامی خدمات و تلاش های مادی و مالی نظام بی اثر و بی ارزش خواهند شد.

کد خبر 95504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد