برگزاری دومین جلسه کمیته فرهنگی_پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر به ریاست بهزیستی کیش

دومین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر به ریاست اداره بهزیستی منطقه کیش در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد.

به گزارش بهزیستی کیش، در ابتدای جلسه «محمدرضا حیدرهایی» سرپرست اداره بهزیستی منطقه کیش ضمن اشاره به شروع سال تحصیلی و لزوم مداخله به هنگام در آسیب‌های حوزه دانش‌آموزی بر آموزش‌های مداوم ویژه گروه‌های هدف دانش آموزی، مربیان و والدین، گفت: بهزیستی جهت برگزاری کارگاه‌های متناسب گروه‌های هدف آمادگی دارد.

سرپرست اداره بهزیستی منطقه کیش بر لزوم راه‌اندازی سیستم ارجاع اشاره کرد و افزود: اگر معلمان و والدین به رفتارهای نوجوان خود مشکوک شدند می‌بایست بدانند که به کدام دستگاه و اداره می‌توانند مراجعه کرده و راهنمایی و کمک بگیرند.

وی به راه‌اندازی کارگروه‌های تخصصی ذیل کمیته فرهنگی پیشگیری اشاره و عنوان کرد: در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارگروه‌های تخصصی این کمیته راه‌اندازی خواهد شد.

در ادامه جلسه رئیس آموزش و پرورش جزیره کیش، نماینده معاونت اجتماعی منطقه آزاد کیش، نمایندگان دانشگاه‌های مستقر در جزیره، نمایندگان نیروی انتظامی و سپاه، نماینده صدا و سیمای کیش هر یک ضمن بیان نقطه نظرات خود بر اعلام آمادگی سازمان خود بر ادامه همکاری مشترک با کمیته فرهنگی پیشگیری تاکید کردند.

کد خبر 93009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد