مداخلات تخصصی در موارد ارجاعی آموزش و پرورش از مهمترین اقدامات بهزیستی کیش در سال جاری

سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست مدیرعامل و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه آزاد کیش تشکیل شد.

به گزارش بهزیستی کیش، سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جزیره کیش به ریاست «رحیم سرهنگی» مدیر عامل و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه آزاد کیش تشکیل شد.

در این جلسه اعضا به بیان مهمترین اقدامات انجام شده طی سال ۱۴۰۲ و همچنین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ پرداختند.

«محمدرضا حیدرهائی» سرپرست اداره بهزیستی کیش و رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر منطقه آزاد کیش ضمن ارائه گزارش اهم اقدامات این کمیته طی سال ۱۴۰۲، خواستار تعامل بیشتر دستگاه‌های عضو در اثربخشی برنامه‌های این کمیته شد.

اجرای برنامه‌های آموزشی در محلات، مساجد و مدارس، اجرای طرح کارمندیاری، استفاده از ظرفیت رسانه در آگاهسازی، مداخلات تخصصی در موارد ارجاعی آموزش و پرورش از مهمترین برنامه‌های اداره بهزیستی کیش طی سال جاری بود.

در ادامه این جلسه، مدیرعامل و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر منطقه آزاد کیش ضمن بیان نکاتی در خصوص لزوم اجرای اثربخشی تمامی طرح‌ها و برنامه‌های طراحی شده در تمامی کمیته‌های ذیل شورا خواستار توجه ویژه به مسئله آموزش در مدارس و آگاهسازی در محیط‌های دانش آموزی شد.

کد خبر 103711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد