در رسانه | طرح توسعه محلات کم برخوردار در کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- طرح کشوری توسعه محلات کم برخوردار توسط سازمان بهزیستی و در محلات مشمول طرح در استان کردستان آغاز شد.

https://irna.ir/xjNKmF

مدیرکل بهزیستی کردستان روز چهارشنبه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح در ۱۰۰ محله کشور اجرا می شود که در این میان، ۶ محله کم برخوردار در استان شامل محلات نایسر و فرجه در سنندج، محلات سرشیو، گلچیدر و کوماسی در مریوان و بلبان آباد در دهگلان شامل این طرح شده‌اند.

حسین رسولی با بیان اینکه توسعه محلات کم برخوردار در محلات مشمول از ۲۵ مهر آغاز شده است، گفت: رویکرد اصلی این طرح ملی، نشست صمیمانه و ارائه خدمات در محلات کم برخورداربا تاکید بر محله محوری است.

وی ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان ارشد بهزیستی کشور، مسئولان استانی و دستگاه‌های مختلف استان، بویژه دستگاه‌هایی که مسائل و مشکلات مددجویان در حوزه آنها تعریف شده است، را از اهداف اجرای طرح اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی کردستان یادآور شد: سازمان بهزیستی در قالب این طرح تلاش می کند بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات را در حیطه کاری مجموعه بهزیستی و در حد وسع خود حل کرده و بخشی را هم با نگاه و رویکرد هم افزایی با سایر دستگاه ها رفع کند.

براساس زمان‌بندی انجام شده‌، طرح توسعه محلات کم برخوردار کردستان ۲۵ تا ۲۷ مهرماه به مدت سه روز با حضور مشاوران سازمان بهزیستی اجرا خواهد شد.

کد خبر 92655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد