آغاز طرح نشست صمیمی در محلات کم برخوردار شهرستان مشگین شهر

به گزارش روابط عمومی، در راستای سیاستهای ریاست جمهوری و سازمان بهزیستی کشور، طرح نشست صمیمی در محلات کم برخوردار شهرستان مشگین شهر با حضور معاون دفتر پیشگیری از معلولیت ها و تلفیق اجتماعی بهزیستی کشور، فرماندار، بخشدار و جمع کثیری از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان، مدیرکل، معاونین تخصصی و رئیس پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان با همراهی عوامل بهزیستی شهرستان در مسجد امام رضای(محله کوی ولایت) برگزار شد.

در این نشست شبنم جهانشاد معاون دفتر پیشگیری از معلولیت ها و تلفیق اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری طرح نشست صمیمی در محلات کم برخوردار گفت: طرح نشست صمیمی مسئولین سازمان بهزیستی با مناطق کم خودار به دنبال شعار هفته بهزیستی " برای مردم، برای بهتر زیستن " شکل گرفته و با تاکید ریاست جمهوری، سازمان بهزیستی تصمیم گرفت که طرح را با همین عنوان برای ۱۰۰ محله کم برخوردار در سراسر کشور اجرا کند.

معاون دفتر پیشگیری از معلولیت ها و تلفیق اجتماعی بهزیستی کشور اظهارداشت: مناطق با همکاری بهزیستی استانها شناسایی شد و این ۱۰۰ محله با حضور مدیران سازمان بهزیستی و استفاده از پتانسیل های موجود استان از جمله؛ فرمانداری شهرداری، کمیته امداد، هلال احمر و هر ارگانی که بتواند به سازمان بهزیستی کمک کند تا خدمات بهتری به مددجویان ارائه گردد.

جهانشاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان ساخت: این طرح با حضور خیلی سبز عزیزان حاضر در شهرستان مشگین شهر در حال برگزاری بوده و با ارتباط مستقیم این عزیزان با ولی نعمتان تحت پوشش  نیازهای آنها شناسایی و در سامانه های بهزیستی ثبت می گردد تا مراحل پیگیری مطالبات در سریعترین زمان ممکن به انجام برسد.

وی تصریح کرد: این طرح علاوه بر اینکه باعث می شود ارگانهای دیگربا سازمان بهزیستی و خدمات سازمان آشنا شوند و با این اقدام در جهت مطالبه گری جامعه هدف به کمک بهزیستی خواهد آمد و ان شاءالله بتوانیم با همیاری هم، کشوری آبادتر، همراهی بهتر و خدماتی بهتر برای مردم ارائه نمایم.

در این نشست، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در راستای برنامه صد محله که به همت سازمان بهزیستی کشور انجام شد، سه محله در استان اردبیل انتخاب شد. این سه محله شامل محله وحدت در شهرستان اردبیل، محلات حر و آبی بیگلو در شهرستان نمین و محله ولایت در مشگین شهر می باشد.

شهرام محمدی فرماندار مشگین شهر در این نشست اظهار داشت: هدف اصلی برنامه مذکور این است که با دیدار های چهره به چهره و بازدید های میدانی، همه دستگاه های اجرایی دست به دست هم داده و با هم، هم افزایی داشته باشند.

وی افزود: با حضور مسئولین بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی استان و همکاران بهزیستی شهرستان، بیش از ۱۱۰ مددجو در دیدار چهره به چهره شرکت کردند که پس از طرح و بررسی مشکلات، عمده مسائل و مشکلات مرتفع شدند.

محمدی ضمن قدردانی از دست اندر کاران امر گفت: در کنار مردم بودن، شنیدن حرف ها و برنامه ریزی برای حل مشکلات آنان، این سنت حسنه را نهادینه میکند و لازم است تا مراتب قدردانی خود را از رئیس سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی استان و همکاران شهرستان اعلام دارم.

کد خبر 92637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد