فراخوان تکمیل پروژه مرکز وحدت (خانه خلاق و نوآوری) در حوزه توانبخشی و سلامت

در اجرای ماده ۲۷ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقرارات مالی دولت(۲) و دستورالعمل ۵۸۶۲۰۶ مورخ ۹۵/۰۴/۰۵ اصلاحیه شماره ۱۳۴۲۵۹۰مورخ ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ سازمان برنامه وبودجه، اداره کل بهزیستی استان تهران در نظر دارد پروژه ذیل را از طریق فراخوان عمومی به بخش غیر دولتی واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان سرمایه گذاری دعوت می گردد با مراجعه به دبیر خانه ماده ۲۷ اداره کل بهزیستی استان تهران به آدرس مندرج در بند ۱ همین آگهی نسبت به تهیه اسناد مربوطه در مهلت مقرر و شرکت در مزایده اقدام نمایند.

نام پروژه : تکمیل پروژه وحدت(خانه خلاق و نوآوری)

نشانی پروژه : تهران – تهرانپارس – خیابان جشنواره – ابتدای خیابان زهدی

محل واگذاری : BOIT

میزان سرمایه گذاری به ریال : ۶۳۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰

میزان سپرده شرکت در فراخوان به ریال :  ۱۰/۹۰۰/۰۰۰/۰۰۰

میزان پایه اجاره برای بهره برداری ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۲ به ریال: ۲۳/۳۱۰/۰۰۰/۰۰۰ و سال های بعد با افزایش نرخ تورم ۲۳% مطابق نظریه هیأت کارشناسان رسمی دادگستری به صورت سالیانه.

توضیحات :

۱- دریافت اسناد فراخوان :کلیه متقاضیان لازم است در ساعات اداری از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ تا پایان وقت اداری ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ با ارایه در خواست کتبی رسمی و همراه داشتن فلش مموری به اداره کل بهزیستی استان تهران به نشانی : تهران –خ ولیعصر –بالاتر از میدان ونک –نبش ظفر –اداره کل بهزیستی استان تهران طبقه دوم دبیرخانه ماده ۲۷ مراجعه نمایند.

۲- هیئت بازدید از پروژه : هر یک از متقاضیان می توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ لغایت ۱۴۰۲/۰۷/۳۰  در ساعت اداری با مراجعه به نشانی پروژه مورد نظر از وضعیت پروژه مطلع کردند.

۳- مهلت تکمیل و ارائه اسناد فراخوان متقاضیان می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری روز  دوشنبه مورخ  ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ اسناد فراخوان تکمیل شده را در قالب پاکت  لاک و مهر شده به واحد حراست بهزیستی استان تهران سرکار خانم موسوی واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از تقاطع میرداماد نبش خیابان شهید بنیسی بهزیستی استان تهران طبقه ششم نماید.

۴- ضمانت نامه شرکت به صورت ضمانت نامه بانکی سه ماهه قابل تمدید و مطابق با ضوابط تعیین شده در آیین نامه معاملاتن دولتی  به نفع سرمایه پذیر (اداره کل بهزیستی استان تهران)  با واریز سپرده نقدی به شماره شبا IR-۳۱۰۱۰۰۰۰۴۰۷۴۰۳۴۵۰۷۸۶۵۱۹۶   به نام تمرکز  وجوه سپرده نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران  ارائه گردد.

۵- موعد بازگشایی اسناد فراخوان  در روز  سه شنبه  مورخ  ۰۸/۰۹/ ۱۴۰۲   ساعت ۱۰ در محل اداره کل بهزیستی استان تهران بازگشایی خواهد شد.

۶- انعقاد قرارداد با منتخب فراخوان پس از رعایت تشریفات قانونی توسط اداره کل بهزیستی استان تهران صورت خواهد گرفت.

۷- اداره کل بهزیستی استان تهران در رد یک  یا تمام پیشنهادات مختار می باشد.

۸- هزینه   ۲   نوبت آگهی روزنامه و کارشناسی بر عهده برندگان فراخوان می باشد.

۹- مزایده گر یا نماینده رسمی او در روز بازگشایی پاکت ها می توانند در مراسم حضور داشته باشند.

۱۰- رعایت قانون منع مداخله  کارکنان دولت در معاملات دولتی.

۱۱- پاکت الف شامل اصل موارد مندرج در بند ۴.

۱۲- پاکت ب شامل مدارک احراز هویت افراد حقیقی (حقوقی و اساسأ) اولین آگهی تأسیس تا آخرین تغیرات در روزنامه رسمی مربوط به اشخاص حقوقی –وضعیت نظام وظیفه –احراز توان مالی سرمایه گذار از جمله پرینت میانگین حساب یکساله سرمایه گذار با مهر بانک و با ارزش دارایی های ثابت (منقول و غیر منقول) و یا اسناد مالکیت که با نظر کارشناس رسمی ارزش گذاری شده باشد و یا بالاترین در آمد خالص سالیانه در اظهار نامه مالیاتی در یکی از پنج سال گذشته.

۱۳- پاکت ج شامل فرم تکمیل شده پیشنهاد قیمت و جدول تفکیک

۱۴-مزایده‌گر ذیل کلیه برگه های اسناد مزایده به ویژه قرارداد را با عبارت "قبول دارم"  مهر و امضاء نماید.

۱۵- دبیرخانه ماده ۲۷با شماره تلفن  ۸۸۷۸۹۰۶۴  آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان خواهد بود.  

کد خبر 91579

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد