نشست هم اندیشی مسئولین و کارشناسان حراست

نشست هم اندیشی مسئولین و کارشناسان حراست اداره کل بهزیستی استان تهران و شهرستانهای تابعه با حضور حمزه صالحی سرپرست حراست اداره کل بهزیستی استان تهران، داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری و مسئولین و کارشناسان حراست شهرستانهای استان تهران در سالن شهید سلیمانی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران در ابتدای جلسه داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری ضمن خیر مقدم وظایف و رسالت مسئولین و کارشناسان حراست در بهزیستی را بسیار سخت و حساس عنوان کرد و گفت:مسئولین  حراست بازوان قوی و مایه دلگرمی مسئولین در بهزیستی می باشند.  

خادم درادامه با تاکید بر اینکه وظیفه ذاتی حراست صیانت از سازمان ها و دستگاه ها میباشد افزود: حراست می بایست با هم اندیشی و تعامل مناسب نقش مشاور امین و بازوی توانمندی برای مدیران مجموعه خود ایفا کرده و در انتصابات نیز بدون هیچ نگاه جانبدارانه ای نهایت دقت را در خصوص عملکرد افراد داشته باشند.

شهرری | نشست هم اندیشی مسئولین و کارشناسان حراست

حمزه صالحی سرپرست حراست اداره کل بهزیستی استان تهران در این نشست، مسئولین حراست را امین ترین مشاور و دیده بان مدیران هر مجموعه دانست و گفت: یکی از مهمترین ماموریت های مسئولین  حراست هر مجموعه، رصد و پایش مطالبات گروه های مخاطب مجموعه، شناسایی ریشه نارضایتی ها و اعلام مراتب به مدیر مجموعه است.  

صالحی ادامه داد: مدیران حراست باید با ارائه راهکارهایی برای حل نارضایتی های احتمالی و برگزاری جلساتی در این راستا، زمینه پیگیری و حل مطالبات در بستری قانونی، آرام و امن را فراهم کنند.

کد خبر 91412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد