ایلام  میزبان طرح ملی "نشست صمیمی در محلات هدف بهزیستی"

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: ایلام میزبان طرح ملی "نشست صمیمی در محلات هدف بهزیستی" می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، "حسین نورعلیوند" روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: این طرح که گستره آن ملی بوده در  ۱۰۰ محله کم برخوردار امسال آغاز و تاکنون در شماری از استانهای مختلف کشور اجرایی شده است.

وی ادامه داد: این طرح با هدف حل مسئله و مشکلات، ظرفیت سازی اجتماعی و خدمت رسانی به افراد بی بضاعت و کم برخوردار با حضور مدیران و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی بصورت دوره ای برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این طرح علاوه بر دیدار رو در رو و چهره به چهره با مددجویان و شنیدن مسائل و مشکلات آنها بصورت شفاف و بدون واسطه، مدیران و مسئولین سایر ادارات و ارگانها با فعالیت ها و مشکلات جامعه تحت پوشش سازمان آشنا می شوند.

به گفته نورعلیوند، این طرح روزهای ۱۶ الی ۱۸مهرماه جاری در محلات کم برخوردار شهرستان های ایلام، دره شهر، هلیلان و چرداول شامل جمهوری (ایلام)، چشمه ماهی (هلیلان)، دره شهر(محله شهید مدنی) و چرداول(محله زنجیره) اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: در این نشست مسئولان ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان که شامل جامعه هدف بهزیستی و سایر افراد ساکن در این محلات بوده درخواستهای آنها را مورد بررسی قرار خواهند داد.

وی با اشاره به سفر معاون اورژانس اجتماعی و  سرپرست دفتر توانبخشی، آموزشی، حرفه ای و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور  برای حضور در این نشست به ایلام گفت: در این نشست  علاوه بر مسئولان کشوری، فرمانداران، مسئولان برخی دستگاه های اجرایی نظیر کمیته امداد، تامین اجتماعی، نیروی انتظامی و نیروهای جهادی  حضور داشته و اقدام به شناسایی و بررسی مشکلات مراجعان در این برنامه خواهند کرد.

کد خبر 91151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد