پیام تبریک مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

متن پیام به شرح زیر است:

""دوم اردیبهشت ماه به تدبیر و هوشمندی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مزین به نام نهاد مقدسی شد که قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشیده است.

سپاه پاسداران به‌عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی توانست از همان ابتدای تأسیس و در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس نقش تعیین‌کننده‌ای را در دفع حمله های دشمنان به جمهوری اسلامی ایفا و درس تلخی به دشمنان اسلام بدهد و حفظ استمرار نظام جمهوری اسلامی را تضمین کند.

اما بزرگداشت دوم اردیبهشت ماه امسال متفاوت تر و پرشورتر از گذشته است چراکه اقدام اخیر سبز پوشان غیور این نهاد مقدس در عملیات غرور آفرین و پر افتخار اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با عنوان "وعده صادق" آنچنان درخشیده که حیرت جهانی را بدنبال داشته و تمام‌ معادلات جهانی را در هم آمیخته است.

سیلی "وعده صادق" توسط عملیات دلاورمردان سپاه به صهیونیست در واقع نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده که چشم جهانیان را خیره، خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام و دل میلیونها ایرانی و ملت‌های آزاده جهان را شاد و به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان امام خمینی(ره) رقم می‌زنند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی استان ایلام  فرارسیدن ۲ اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه‌ی دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌ گران‌قدر شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه‌آفرین تبریک عرض نموده و  توفیقات روزافزون این عزیزان را در سایه زعامت فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در حفظ و حراست از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح و ارتش مردمی از درگاه ایزد منان خواستارم.""

""حسین نورعلیوند""

کد خبر 106162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد