بیانیه اداره کل بهزیستی ایلام در محکومیت  اقدام سخیف استکبار جهانی در تحریم سرداران شاکرمی و القاصی مهر

متن بیانیه به این شرح است :

""نام سپاه از ابتدای تأسیس این نهاد بعنوان مولود انقلاب اسلامی، همواره بر اندام دشمنان لرزه افکنده و همچون خاری در چشم استکبار بوده و رشادت های شجاعانه نیروهای انتظامی نیز همواره زبانزد بوده است.

خدمات ارزشمند، تأثیر گذار و مخلصانه شیرمردان سبزپوشی همچون سردار جمال شاکرمی  و اقدامات شجاعانه و صادقانه دلاورانی چون سردار القاصی مهر  بر مردم قدرشناس دیار زاگرس نشین و سخت کوشان ایلام پوشیده نیست و همواره قدردان این بزرگ مردان خواهند بود .

بی تردید این دو شخصیت ارزنده ، مقتدر و افتخار آفرین در عرصه های مختلف استان مرزدار و معطر به شمیم روحبخش شهیدان ایلام  تحمل معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی را برنتافته و تحریم آنان توسط وزارت خزانه داری استکبار جهانی نیز سند روشن و محکمی بر این دشمنی ناشی از عجز و استیصال است.

 اداره کل بهزیستی استان ایلام ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه آمریکا و اعلام‌ حمایت قاطعانه از این دو سردار رشید اسلام  اعلام‌ می دارد اینگونه تحریمها نه تنها اثری در تضعیف این شخصیتها و دستگاهای نظامی و انتظامی نداشته بلکه موجب افتخار، محبوبیت و عزتمندی روز افزون و بیش از پیش این عزیزان در اذهان و قلب ملت بزرگ ایران خواهد بود.""

 روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ایلام

کد خبر 89599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد