خدمات دهی بهزیستی ایلام به یک هزار و ۹۰۰ زائر در اربعین امسال

مدیر کل بهزیستی استان ایلام گفت: این اداره کل در ایام اربعین امسال به حدود یک هزار و ۹۰۰زائر خدمات دهی داشته است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، "حسین نورعلیوند" روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: این اداره کل ایام اربعین امسال مسئولیت ساماندهی زائران گمشده و در کنار آن ارایه خدمات توانبخشی، تعمیر وسایل توانبخشی زائران، جابجائی زائران با ویلچر و تحویل وسایل گمشده زائران را انجام داده است.

وی با ذکر اینکه خدمات دهی این اداره کل در قالب موکب خادمین سیدالشهدا(ع) ارایه شده، ادامه داد: در این مدت و به همت کارکنان و مددکاران بهزیستی ۲۳۰زائر گمشده ساماندهی و ۱۲زائر دارای معلولیت و سالمند به آسایشگاه و مراکز نگهداری این اداره کل ارجاع داده شدند.

وی انجام ۱۵۷مورد خدمت در قالب تعمیر ویلچر و سایر وسائل توانبخشی، تحویل ۱۲۵مورد مدارک هویتی گمشده زائران به پست جهت ساماندهی، تحویل ۱۳۵کوله و ساک جامانده از زائران و بازگرداندن تاکنون ۲۰مورد به صاحبان  آنها، انجام ۸۵۰مورد جابجایی زائران با ویلچر، کمک به ۲۴ زائر در راه مانده و پذیرش ۲۷۲مورد خودرو زائران برای پارک در محوطه بهزیستی مهران را از دیگر خدمات این اداره کل در ایام اربعین امسال برشمرد.

وی استقرار تیم های اورژانس اجتماعی و ارایه خدمات مشاوره و مددکاری، توزیع اقلام تبلیغی و اقامه نماز جماعت با حضور زائران را از دیگر فعالیتها موکب این اداره کل در مرز مهران برشمرد.                                                                                     

به گفته مدیر کل بهزیستی ایلام، امسال از ظرفیت مردم و موسسه های زیر مجموعه در کنار کارکنان ادارات بهزیستی سراسر استان که داوطلب ارایه خدمت به زائران در مرز مهران بوده استفاده شده است.

کد خبر 89197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد