پیام تسلیت مدیرکل بمناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد

۱۴ خردادماه سالروز ارتحال مردی فرهیخته، عالم و صالح، و یـوم‌الله ۱۵ خرداد یـادآور آغـاز نهضتـی بزرگ در راه مبـارزه با استبـداد است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر منطقی مدیرکل در پیامی سالگرد بزرگداشت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت و گرامی داشتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

            ۱۴ خردادماه سالروز ارتحال مردی فرهیخته، عالم و صالح از جنس ایثار و شهادت است که سال ها است از فراق این شخصیت جهانی دل‌های مؤمن و عاشق هنوز در حزن و ماتم فقدان او اوست و یـوم‌الله ۱۵ خرداد یـادآور آغـاز نهضتـی بزرگ در راه مبـارزه با استبـداد و نقطه ‌عطفـی در تاریخ مقاومـت و ایستادگـی ملت بزرگ ایران است.

اینجانب فرا رسیدن سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم مردم به ویژه همکاران و جامعه هدف بهزیستی استان سمنان تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدواریم با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله)، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش کنیم.

کد خبر 80976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد