ارائه خدمات توانبخشی و پذیرایی از زوار حسینی در مرز خسروی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در خصوص خدمات ارائه شده به زوار اربعین توسط اداره کل بهزیستی این استان در مرز خسروی توضیحاتی را ارائه کرد.

دکتر رضوان مدنی ضمن اشاره به گشایش مرز خسروی و تردد زائران به خصوص معلولان و جانبازان از این مرز، گفت: خدمات کمک توانبخشی از قبیل(تعمیر ویلچر، واکر، عصا، سمعک و ...)، استقرار ستاد گمشدگان، رابط ناشنوایان، ارائه خدمات مشاوره ای ،پذیرایی میان وعده، غذای گرم و ... از خدمات قابل ارائه در موکب های بهزیستی استان کرمانشاه می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، بازدید و حضور دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاون پشتیبانی و مدیر روابط عمومی و امورفرهنگی این اداره کل از موکب حضرت علی اصغر(ع) واقع در شهرستان قصر شیرین ،مسیر ترددی زوار حسینی در مرز خسروی انجام شد.
 
در این بازدید که روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های گیلانغرب،سرپل ذهاب،دالاهو و قصرشیرین نیز حضور داشتند ، دکتر رضوان مدنی اظهار داشت: امسال بهزیستی استان کرمانشاه نسبت به برپایی دو موکب در مسیر تردد زوار اربعین که قصد زیارت کربلای معلی را دارند اقدام نموده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن اشاره به گشایش مرز خسروی و تردد زائران به خصوص معلولان و جانبازان از این مرز، گفت: خدمات کمک توانبخشی از قبیل(تعمیر ویلچر، واکر، عصا، سمعک و ...)، استقرار ستاد گمشدگان، رابط ناشنوایان، ارائه خدمات مشاوره ای ،پذیرایی میان وعده، غذای گرم و ... از خدمات قابل ارائه در موکب های بهزیستی استان کرمانشاه می‌باشد.

به گفته این مسئول، موکب‌های اداره کل بهزیستی استان در دو نقطه یکی درکیلومتر 15جاده ماهیدشت، مقابل سیمان سامان و دیگری در شهرستان قصرشیرین به سمت پایانه مرزی خسروی) آماده پذیرای از زائرین کربلا معلی می‌باشد.

وی افزود: مواکب بهزیستی استان تا دو روز پس از اربعین نیز آماده خدمت رسانی به زوار کربلا معلی می‌باشد.

کد خبر 7984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد