معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک در تکمیل ظرفیت یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک در تکمیل ظرفیت یازدهمین  امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی به اطلاع می‌رساند؛

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ 


داوطلبان مؤظفنـد جهت ارائه و بررسی مدارک خود تا روز پنج‌شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳، از ساعت ۸ تا ۱۴:۳۰ با به همراه داشتن مدارک ذیل شخصاً به اداره‌کل بهزیستی استان محل پذیرش مراجعه نموده و پس از تحویل مدارک، رسید دریافت نمایند.

✓ تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد.

مــــــــدارک مـــــورد نیــــــــــاز:
ـ پرینت کارنامه معرفی جهت بررسی مدارک
ـ ۴ قطعه عکس ۴*۳ پشت‌نویسی شده (در سال جاری گرفته شده باشد)
ـ اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
ـ اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن
ـ اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی ثبت‌نام شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
ـ اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان
ـ لازم به ذکر است نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده‌اند، می‌بایست حداکثر تا ۱۲ ماه پس از تاریخ برگزاری آزمون (۱۴۰۲/۱۰/۰۸) نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی اقدام نمایند.
ـ اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی‌نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگران)
ـ اصل و کپی کارت معلولیت دارای تاریخ اعتبار یا اصل معرفی‌نامه از سازمان بهزیستی با امضاء مدیرکل بهزیستی استان یا رئیس بهزیستی شهرستان(برای معلولین)
ـ ارائه مدارک و مستندات لازم جهت اصلاح حداکثر سن مقرر
ـ ارائه اصل و کپی شناسنامه همسر و  فرزندان (براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت-موضوع مصوبه شماره ۲۷۸/۶۹۳۸۵ به تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ مجلس شورای اسلامی)
ـ ارائه اصل و کپی قرارداد و لیست سوابق بیمه با نام کارگاه (در خصوص معرفی شدگانی که سابقه اشتغال به صورت غیر رسمی و تمام‌وقت در وزارتخانه‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون بر آن‌ها مستلزم ذکر نام است، مؤسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲  تا کنون)
ـ ارائه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان‌ها
ـ شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.

تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال‌های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.

استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به‌موجب تأیید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا با ارائه مدارک و مستندات ذیل امکانپذیر خواهد بود؛
الف - داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه

ب - گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 106539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد