پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان تهران به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار دلها

مدیر کل بهزیستی استان تهران در پیامی فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سرافراز جهان اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامی مؤمن و پارسا و پرهیزکار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد نصیری به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِن المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان، مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگردر انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
اگرچه ترور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی زخمی کاری بر دل ایرانیان با غیرت، قدرشناس و همه آزادگان و حق طلبان جهان گذاشت، اما اخلاص و شجاعت او و درسی که از جوانمردی و ولایت مداری به همه ما داد، نامشان را تا همیشه تاریخ در ذهن و روح این سرزمین جاودانه نمود.
بی شک انقلاب اسلامی با پرورش فرزندان جان بر کف در چنین مکتبی و با عمل به منویات مقام معظم رهبری، قادر خواهد بود در مکتب سردار دل ها، هزاران سردار فداکار، مخلص و پیرو اهل بیت و در خط فرمان ولایت فقیه را تحویل جامعه بشری دهد.
ضمن عرض تسلیت به مناسبت سومین سالروز شهادت این سردار رشید اسلام به مردم قهرمان و ولایتمدار و سرافراز کشور عزیزمان، استمرار راه پر افتخار ایشان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

کد خبر 71367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد