رایزنی بهزیستی با شهرداری اردبیل پیرامون مطالبات افراد جامعه هدف

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از تعامل، هم افزایی و ارتباط بین بخشی بهزیستی با شهرداری اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاونین تخصصی با صفری شهردار اردبیل دیدار نموده و به بیان مسائل و مشکلات افراد جامعه هدف پرداخت.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در این نشست ضمن تقدیر از همکاری های بین بخشی و ارتباط و تعامل ارزنده شهرداری اردبیل با مجموعه بهزیستی با تشریح و تبیین برخی از فعالیتها، وظایف محوله و خدمات ارائه شده به افراد جامعه هدف گفت: با توجه به تولی گری سازمان بهزیستی در تامین سلامت اجتماعی افراد جمعیت هدف و آحاد جامعه و وظایف و اموراتی که به این مجموعه محول شده است، سازمان بهزیستی، خدمات بسیار مختلف و متنوعی را به آحاد جامعه و افراد تحت حمایت خود در تمامی زمینه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... ارائه می نماید.

مدیر کل بهزیستی استان در بخش دیگر از سخنان خود به اهم برخی از مطالبات ولی نعمتان بهزیستی از شهرداری اشاره کرد وگفت که این امر نیازمند هم افزایی، ساماندهی و ارتقاء سطح کیفی خدمات دارند.

در ادامه صفری شهردار اردبیل هم ضمن قدر درانی از تلاشهای صورت گرفته در مجموعه بهزیستی از افزایش اتوبوس ها و ون های مناسب سازی شده در بخش خدمات شهری خبر داد و گفت: در سایه تلاشهای صورت گرفته تعداد ۱۶۰ دستگاه اتوبوس و ون مناسب سازی شده برای استفاده افراد دارای معلولیت، سالمندان و سایر افراد جامعه خریداری شده است که از این تعداد تاکنون ۸ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی استان اضافه شده است که امیدواریم تا پایان سال تمامی تعهدات تامین خودرو های شهری تحقق یابد.

وی همچنین ضمن اعلام آمادگی کامل سازمان شهرداری برای تداوم همکاری های مشترک با مجموعه بهزیستی اظهارداشت: این سازمان با تمام توان در خدمت سازمانهای حمایتی و یاری رسان به افراد جامعه هدف می باشد و در این زمینه از هیچ گونه تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

در پایان هریک از معاونین تخصصی به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند که پیرامون موضوعات مطرح شده به  بحث و تبادل نظر پرداخته شد که در این خصوص دستورات لازم از سوی مسئولان امر صاد گردید.

کد خبر 66565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد