تلاش بهزیستی خدمت به جامعه هدف در چارچوب قانون است

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تمام هدف سازمان بهزیستی ارائه خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که این خدمت در چارچوب قانون انجام پذیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دیدار مدیرکل و معاون پشتیبانی بهزیستی استان با مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمانشاه در محل دیوان محاسبات برگزار شد.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این دیدار ضمن تشکر از زحمات حسابرسان دیوان محاسبات، با اظهار اینکه نهادهای نظارتی در دستگاه‌های اجرایی استان همیشه به عنوان یک یاور مطمئن برای مدیران محسوب می شوند، گفت: تمام هدف سازمان بهزیستی ارائه خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که این خدمت در چارچوب قانون انجام پذیرد.

نیک شمار مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمانشاه نیز در این دیدار عنوان داشت: با توجه به اینکه وظیفه بهزیستی خدمات رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه است این دیوان آمادگی هرگونه تعامل و همکاری در چهار چوب قانون را با سازمان بهزیستی دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه دیوان محاسبات در رسیدن به اهداف پیشگیرانه خود در چارچوب ضوابط درخدمت بهزیستی و جامعه هدف آن می باشد، افزود : هدف دیوان مچ‌گیری از دستگاه های اجرایی نیست بلکه راهنمایی دستگاه در جهت خدمت به مردم در چارچوب قانون است.

شهاب حسینی معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز از خدمات تیم حسابرسی دیوان مستقر در بهزیستی استان تشکر کرد و اظهار داشت: با توجه به تعامل و ارتباط تنگاتنگ حوزه مالی بهزیستی با حسابرسان مستقر در این سازمان ، همیشه در جهت اجرای صحیح قانون ، راهنمایی های حسابرسان دیوان را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

کد خبر 2934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد