ملارد| تقدیر امام جمعه از افراد موفق دارای معلولیت  

همزمان با گرامیداشت هفته جهانی افراد دارای معلولیت امام جمعه ملارد از افراد موفق تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان تقدیر کرد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در مراسمی با حضور حجت السلام والمسلمین حسینی، داود خادم رئیس اداره و مدیر موسسه خیریه شهید قربانی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از افراد موفق دارای معلولیت در حوزه های هنری، ورزشی و علمی که دارای پرونده در این بهزیستی ملارد هستند، تقدیر شد . 

حجت السلام والمسلمین حسینی ضمن تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت : شاید  شرایط متفاوت ظاهری این افراد در نگاه اول موجب شود استعداد ها و توانمندی هایشان کمرنگ گردد ولی با تلاش در جهت تغییر نگرش عمومی به این افراد با کمک سازمان های یاری رسان مانند بهزیستی، موسسات خیریه میتوانیم گام موثری در شکوفایی توانمندی این افراد بگذاریم. 

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد نیز ضمن تقدیر از همراهی و پشتیبانی همیشگی حجت السلام والمسلین حسینی در حمایت از جامعه هدف سازمان گفت: تلاش و اراده رمز موفقیت افراد با توانایی های متفاوت است که علی رغم داشتن ناتوانی جسمی، موفقیت های بزرگی را در زمینه های علمی، ورزشی و هنری کسب می نمایند که این مسئله خود نشان دهنده شعار " معلولیت،محدودیت نمی آورد" است.

کد خبر 26887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد